Young Writers Society

Home » Storybooks Main » Storybook Discussion » Specific Storybook Discussion

The Wayfarers [DT]



User avatar
95 Reviews



Gender: Female
Points: 6761
Reviews: 95
Tue Sep 15, 2020 12:52 pm
View Likes
Valkyria says...



I woke up and found out the mist has already invaded haha. Alright, I'll get my next post up very shortly.
Don't just exist; live

-Unknown
  





User avatar
566 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 4155
Reviews: 566
Tue Sep 15, 2020 1:07 pm
View Likes
Magebird says...



I'm excited to do it, too! :)

Also I can't wait to reveal where they are because it'll be really funny in context of what Kaz did.
Send review requests to The Crow's Nest!

Queer Inklings: A Club for LBGTQ+ Writers

Anime & Manga Club
  





User avatar
157 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 13973
Reviews: 157
Tue Sep 15, 2020 1:16 pm
View Likes
soundofmind says...



i know kaz just ate pomegrante seeds... hopefully hades isn't around lol
  





User avatar
566 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 4155
Reviews: 566




User avatar
95 Reviews



Gender: Female
Points: 6761
Reviews: 95
Tue Sep 15, 2020 1:23 pm
View Likes
Valkyria says...



Haha. Annabeth was about to say Ithaca only existed in Ancient Greece. I looked it up, and turns out, Icatha is an island that still exists today!

You learn something new every day
Don't just exist; live

-Unknown
  





User avatar
566 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 4155
Reviews: 566
Tue Sep 15, 2020 1:27 pm
View Likes
Magebird says...



True!

I had to look up ancient Greek cities for my post - and Ithaca worked because it was along the water. :P
Send review requests to The Crow's Nest!

Queer Inklings: A Club for LBGTQ+ Writers

Anime & Manga Club
  





User avatar
116 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 7021
Reviews: 116
Tue Sep 15, 2020 1:43 pm
View Likes
Carina says...



oh no kaz..... ur never leaving this place

I hope the snacc was worth it
"Anything you write is automatically marked as spam by the internet overlords."—Veeren
"OMG"—AstralHunter
"Are you just gonna keep adding quotes?"—Omnom
"add dis"—Iggy
"me go in"—ShadowVyper
  





User avatar
95 Reviews



Gender: Female
Points: 6761
Reviews: 95
Tue Sep 15, 2020 1:47 pm
View Likes
Valkyria says...



Better hope Hades wasn't around the corner, Kaz.

But, I have posted!
Don't just exist; live

-Unknown
  





User avatar
116 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 7021
Reviews: 116
Tue Sep 15, 2020 1:56 pm
View Likes
Carina says...



oh no, we're talking about the year now loL
"Anything you write is automatically marked as spam by the internet overlords."—Veeren
"OMG"—AstralHunter
"Are you just gonna keep adding quotes?"—Omnom
"add dis"—Iggy
"me go in"—ShadowVyper
  





User avatar
157 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 13973
Reviews: 157
Tue Sep 15, 2020 3:18 pm
View Likes
soundofmind says...



if kaz has unwittingly bound himself to ancient greece i will be both amused and surprised

also worried because kaz has a son to return to
  





User avatar
566 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 4155
Reviews: 566
Wed Sep 16, 2020 10:03 am
View Likes
Magebird says...



if kaz has unwittingly bound himself to ancient greece i will be both amused and surprised


Do I have permission to put that in the quote generator? Because that would be hilarious to have show up out of context. :P

Also, I posted! It's fun getting to flesh out the Underworld a little more. :)
Send review requests to The Crow's Nest!

Queer Inklings: A Club for LBGTQ+ Writers

Anime & Manga Club
  





User avatar
116 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 7021
Reviews: 116
Thu Sep 17, 2020 2:53 am
View Likes
Carina says...



BOOM POSTED.

if done right it should leave everyone more confused than ever lol

side note, I was kinda like "hecc I'll do whatever" when I threw elias into the roleplay and did not expect actual characters arcs, so I'm playing a contemporary version of him. hopefully this doesn't come back to bite me later lol might have to make small tiny detail edits in old posts later maybe
"Anything you write is automatically marked as spam by the internet overlords."—Veeren
"OMG"—AstralHunter
"Are you just gonna keep adding quotes?"—Omnom
"add dis"—Iggy
"me go in"—ShadowVyper
  





User avatar
566 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 4155
Reviews: 566
Thu Sep 17, 2020 9:34 am
View Likes
Magebird says...



If Lykos wasn't already super confused, that would have confused him even more. :P

Also, I totally get that! I've done the same thing before - only my problem was trying to decide between an original and a fanfiction version of the same character, so I had to go back and decide if I wanted to edited the original posts after I finally settled on a version. >>
Send review requests to The Crow's Nest!

Queer Inklings: A Club for LBGTQ+ Writers

Anime & Manga Club
  





User avatar
116 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 7021
Reviews: 116
Thu Sep 17, 2020 1:00 pm
View Likes
Carina says...



exactly!!

I think what I'm going to do is stick to the OG timeline because of the mist and all, then whenever I have time, I'll edit one specific post that has a discrepancy. it won't change the story or anything, it's just a small-ish detail in one of my posts. am doing this so I can stay consistent because this will bug me to no end if I don't edit it lol
"Anything you write is automatically marked as spam by the internet overlords."—Veeren
"OMG"—AstralHunter
"Are you just gonna keep adding quotes?"—Omnom
"add dis"—Iggy
"me go in"—ShadowVyper
  





User avatar
566 Reviews

Supporter


Gender: Female
Points: 4155
Reviews: 566
Sat Sep 19, 2020 11:36 am
View Likes
Magebird says...



Posted!

I can't wait to have Lykos' secret revealed. >>
Send review requests to The Crow's Nest!

Queer Inklings: A Club for LBGTQ+ Writers

Anime & Manga Club
  








Noelle, you can lead a writer to their computer and give them coffee, but you can't make them write.
— CowLogic